Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeja stawiam na Triumpha Tigera 800 ...KTM wcale nie jest lepszy na asfalt...jest najlepszy w terenie ale na alpejskie winkle i autostrade sie nie nadaje (malo wygodny)
OdpowiedzWygoda to rzecz względna - ludzie maja rózne dupska. Ale drogi 48 mm widelec i amor z najwyższej półki są takie, że 95% ludzi tego z braku umiejetności/chęci/odwagi nie wykorzysta - nawet na asfacie...Inne tzw. podrózne enduro maja budżetowe widelce i amortyzatory z tyłu - dotyczy to zwłascza japoncow i bmw ale także trumpha, ktory tylko w street triplu R i speed triplu R (i daytonie) montuje bardzo dobre i drogie modele ohlinsa...
OdpowiedzW BMW z racji zawieszenia na wahaczu pchanym i dwóch punktach podparcia widelca (główka ramy i główka wahacza) siły działają na mniejszym ramieniu co sprawia że... porównania do tradycyjnych widelców nie mają sensu, a już na pewno nie porównanie ich średnicy.. Ciężko powiedzieć o zawieszce dużego GS-a że to rozwiązanie budżetowe, chyba że myślisz o mniejszych modelach, to owszem.
Odpowiedzcytujesz folder reklamowy?
OdpowiedzDaj spokoj z tym bajaniem...przecież nie chodzi tylko o średnicę lagi ale to co jest w środku - KTM jako jedna z nielicznych film montuje w motocyklach innych niż sportowe zawiechy z napawdę wysokiej półki (inne to np. triumph we wspomnianych modelach - np. w triplu R lagi nix30 i amor ttx 36). Pzrez ostatnie kilka lat miałem możliwość jeżdzenia ktm 950 supermoto i superenduro, adv 950 i 990 i gdyby ktoś się uparł to mógłby na pólkach ohlinsa lub WP znaleźć lepsze lagi i amor (albo jakieś krótkoseryjne wyczynowe za kosmiczne pieniądze) ale dla nawet b. dobrego jeźdzca różnica byłaby niezauważalna. Podsumowujac - kupujac KTM masz zawias w wysokiej półki i jesteś zadowolony, że upgrade nie ma wiekszego sensu dopoty nie zużyjesz tego co masz. A beemka i japonczycy "jako taki" zawias montuja tylko w modelach sportowych. Co do GS - to motocykl ze swoim zawiasem dobry do nawiajania kilometrow a silnik i zawias KTM pozwala - jak ktoś chce - pojechać naprawdę hardcorowo i na asfalcie i na szutrze. Chyba, że ktoś nie ma zacięcia sportowego - to wtedy są dziesiątki dobrych maszyn do turystyki.
Odpowiedz